Tuesday, May 19, 2009

bgn tido!




fuh baru bangun! wahahaha.. ngantuuk sial.. tp xelok tdo lame2..blh giler jadinyer..haha mlm tadi aku melayan tahap kebuhsanan 99% aku ni.. youtube la.. ape lg... first aku bukak Britain's Got Talent.. bese ar.. show ni mcm mana2 reality program kat Malaysia ni yg menyesatkan n tipoo duit rakyat..mcm AF tula.. haha fuck AF! dah ar x best.. berdosa pulak tu.. adoyaii.. bwk2 la bertaubat sape yg buat n tgk benda tu..berdosa tau x! tp yg aku tgk ni kafir sumernyer..so xpela,,, then cam bese ar.. myspace.. sampai dah xda org nk komen aku.. aku sign out lar.. haha.. pastu aku teringt isu murtad kt ngr kiter ni.. aku pon bukak la.. tgk interbiu2 n ceramah2 serta penerangan mufti2 d Malaysia ni... dan aku stuju dgn Ust Badrul Amin yg Mufti Perlis mmg bodoh n bapak setan! IFC pon aku isytihar sbg musuh agamaku yg no1.. please take not ye kwn2.. petubuhan ini di dokong o Sister In Islam.. nama je Islam tp mencabar Islam.. sial la korang pompuan2 x tau bersyukur! "Ya Allah kalau Kau takdirkan kami umatMu berperang dgn golongan2 murtad ini,nescaya aku berada antara orang2 yg memeranginya",,Amin!! layan beb ceramah Ust Badrul Amin tu,, bkn krn dy Pas n aku sokokng pembangkang.. tp krn ketinggian ilmu agamnya yg aku respek giler2 ah.. mmg hebat... malangnyer,, anak murid dy sendiri memalukan dy,, dgn menjadi pengurus IFC.. bygkan hancur hati dy.. sedyh aku tgk dy.. then after that aku dgn tokchai beralih pulak ke cartoon Rasulullah.. ada 12 part... best giler.. cerita ttg Rasulullah S.A.W. dr mula2 dpt wahyu ke kepayahan menyebarkn Islam sehingga kemenagan Islam dikecapi.. feeling sungguh aku tgk movie tu.. alangkah bagus if aku hidup sezaman dgn Baginda..